محله سرجوب دولت‌آباد برخوار

محله سرجوب دولت‌آباد برخوار


رسانه های بیگانه و انتخابات

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ب.ظ

به نام آن که نامش حرز جان است

حماسه سیاسی 24 خرداد که با حضور چشم‌گیر مردم و بنا به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی از آحاد مردم و سلایق مختلف صورت پذیرفت، برگ زرین دیگری از مردم سالاری دینی و دموکراسی در ایران را ورق زد. این در حالی است که رسانه‌های بیگانه از جمله بی بی سی و صدای آمریکا تمام سعی و تلاش خود را جهت بهره‌برداری از انتخابات به سود خود معطوف داشته و با عوام فریبی و شگردهای تبلیغاتی سعی در انحراف آن دارند به گونه‌ای که قبل از برگزاری انتخابات قائل به تقلب بودند و مردم را ترغیب به عدم شرکت در انتخابات می‌نمودند و اینک سعی دارند منتخب مردم جناب آقای حسن روحانی را فردی جدا از انقلاب و رهبر معرفی نموده و او را به جریان‌های جدا افتاده از مردم و انقلاب منصوب نمایند.

نکته قابل تأمل این است که اینان یا شناختی از آقای روحانی ندارند و یا اینکه در صدد تضعیف انتخابات و تحریف آن می‌باشند.

آقای روحانی فردی است انقلابی و همیشه در صحنه که در طول تاریخ انقلاب اسلامی در سمت‌ها و منصب‌های حکومتی مختلفی به مردم و انقلاب خدمت نموده  و مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌باشد. و هیچ‌گاه منافع انقلاب و ارزش‌های اسلامی را فدای خواسته‌های دشمنان و فریب خوردگان فراری نخواهد نمود. اختلاف نظر بین کاندیداها هیچ‌گاه در اصول کلی و سیاست‌های کلان انقلاب نمی‌باشد و تنها به شیوه حکومت‌داری بر می‌گردد که این امری است بدیهی و روشن.

بنابراین مقاومت در برابر استکبار جهانی ، حمایت از ملت مظلوم فلسطین ، پافشاری بر هسته‌ای شدن و ... به کوری معاندین ایران و دشمنان این ملت همچنان ادامه خواهد داشت.

پایان سخن اینکه غول‌های رسانه‌ای دنیا این بار نیز مغلوب ملت بزرگ ایران شدند. 

۹۲/۰۳/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پرتال محله سرجوب دولت آباد برخوار