محله سرجوب دولت‌آباد برخوار

محله سرجوب دولت‌آباد برخوار


طرح «بسم الله الرحمن الرحیم» بر روی روسری‌ها

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری خبرما، روسری‌هایی جدیداً در بازار با طرح "بسم الله الرحمن الرحیم" توزیع شده است که هر شخص با قدری دقت وجود کلمه "الله" بر روی چنین روسری‌هایی را متوجه می‌شود.

روسری‌هایی که متأسفانه از آنچه به ظاهر مشخص است در کل نقاط ایران، استان‌ها و حتی شهرستان‌ها نیز توزیع شده است. همانطور که در شهرستان برخوار نیز این اتفاق صورت گرفته است.

این کلمه به صورت حرفه‌ای بر روی این روسری‌ها کار شده است و این مسئله و مسائلی که در گذشته اتفاق افتاد و هنوز از ذهن هیچ یک از مسلمانان پاک نشده همچون: توزیع کفش هایی با طرح "لا‌اله‌‌الا‌الله"، هتک حرمت به پیامبر عظیم الشأن اسلام، طرح‌های نامناسب بر روی لوازم التحریرها، بازی‌های کامپیوتری جدید و… همه حاکی از تلاش بی‌وقفه دشمنان اسلام و مسلمین جهت نابودی مسلمانان در سطح جهان و نابودی اسلام و نابودی جوانان ایران است.

در اینجا وظیفه عموم مردم، فروشندگان، مسئولین و تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و بلکه وظیفه کل مسلمانان جهان این است که در مقابل چنین امور غیرانسانی و ناپسندانه‌ای سکوت نکنند و مسئولین هم چاره‌ای در این باره بیندیشند و مردم نیز بی‌تفاوت نسبت به چنین مسائل مهمی نباشند و هنگام تهیه کردن لوازم و پوشاک خود توجه بیشتری نمایند.

۹۲/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پرتال محله سرجوب دولت آباد برخوار