محله سرجوب دولت‌آباد برخوار

محله سرجوب دولت‌آباد برخوار


وصیت نامه شهید اصغر ملکی

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

و لاتحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

مپندارید کسانیکه در راه خدا کشته مى‌شوند مرده‌اند بلکه آنها زنده‌اند و نزد خدا روزى مى‌گیرند.

با درود فراوان به رهبر انقلاب اسلامى ایران امام خمینى امید مستضفغان جهان و درود بر شهیدان انقلاب و درود بر ملت قهرمان و مسلمان ایران و درود بر روحانیت مبارز و متعهد به اسلام ، وصیتنامه خود را با نام خدا و با یاد خدا شروع مى‌کنم و از خدا می‌خواهم که شهادت در راه اسلام را نصیبم کند و گناهانم را ببخشد.

از تمام مردم مسلمان میخواهم که اطاعت از فرامین رهبر انقلاب را واجب شرعى دانسته و کسانى که بر علیه امام و انقلاب مى‌ایستند مردم باید آنها را طرد کرده و آنها را دشمنان اسلام بدانند. و همچنین سفارش مى‌کنم به خانواده‌ام و اقوام و هموطنان عزیزم که از رهبر انقلاب و روحانیت مبارز حمایت کنند و یک لحظه خود را جدا از روحانیت ندانند، در مقابل گروه‌هاى منافق و ضد اسلام سخت بایستند که آنها خطرشان بیشتر از خطر دشمن خارجى است و بیشتر این هرج و مرج کشور زیر دست دشمنان داخلى و این گروه‌ها است، از خدا مى‌خواهم که نزول امام زمان را سریعتر گرداند و بر سلامتى نایبش امام خمینى بیفزاید و طول عمرش را افزون گرداند.

ما با کمال میل به این جبهه مقدس که براى پیروزى اسلام است آمده‌ایم و خوشحال هستیم که جانمان را نثار اسلام و مکتب محمد (ص) و على (ع) می‌کنیم و امیدواریم که انشاء الله بزودى زود به پیروزى کامل برسیم.

از خانواده عزیزم مى‌خواهم اگر لیاقت شهید شدن را داشتم و شهید شدم بعد از مرگم متأثر نشوید و خوشحال باشید که فرزندتان در راه اسلام شهید شده است و مبادا در تشییع جنازه‌ام گریه و زارى کنید که با این کار دشمن را خوشحال مى‌کنید و مبادا کسى در تشییع جنازه‌ام به انقلاب اسلامى بد بگوید و شعار الله اکبر ، خمینى رهبر، یادتان نرود.

پدر و مادر عزیزم در زندگى رنج فراوانى به شما دادم و امیدوارم بعد از مرگم مرا ببخشید و از خدا طلب آمرزش کنید و همچنین خطابم به برادرانم این است که اگر در زندگى کم لطفى از طرف من به شما شده است مرا ببخشید.

به امید پیروزى لشکریان اسلام بر لشکریان کفر.

التماس دعا دارم

۹۲/۱۲/۱۷

نظرات  (۱)

۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۱ ستاره دنباله دار...
روحشون شاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پرتال محله سرجوب دولت آباد برخوار