محله سرجوب دولت‌آباد برخوار

محله سرجوب دولت‌آباد برخوار


آیت‌الله حاج شیخ عباس قوچانی وصی رسمی مرحوم آیت‌الله‌العظمی آقا سیّد علی قاضی در امر طریقت و اخلاق و سلوک الی‌الله بودند، می‌فرمودند: در نجف اشرف با مرحوم قاضی جلساتی داشتیم و غالباً افراد با هماهنگی وارد جلسه می‌شدند و همدیگر را هم می‌شناختیم.

در این جلسه ناگهان دیدم که سیّد جوانی وارد شدند، مرحوم قاضی بحث را قطع کردند و احترام زیادی به این سیّد جوان نمودند و به آن سیّد جوان فرمودند: آقا سیّد روح الله! در مقابل سلطان جور و دولت ظالم باید ایستاد، باید مقاومت کرد، باید با جهل مبارزه کرد. این در حالی بود که هنوز زمزمه‌ای از انقلاب امام نبود! مرحوم آیت‌الله قوچانی فرموده بودند که ما خیلی آن روز تعجب کردیم ولی بعد از سال‌ها زیاد، پس از انقلاب، فهمیدیم که مرحوم قاضی آن روز از چه جهت آن حرف‌ها را زد و نسبت به امام احترام کرد.

این قضیه از فرزند آیت‌الله قوچانی، که نماینده ولی فقیه در نیروهای مسلّح است در ویژه نامه سالگرد ارتحال امام روزنامه جمهوری اسلامی و نیز از کتاب «کرامات معنوی» از قول آیت‌الله ناصری دولت آّبادی (امام جماعت مسجد کمر زرّین اصفهان) نقل شده است.

۹۴/۱۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پرتال محله سرجوب دولت آباد برخوار