محله سرجوب دولت‌آباد برخوار

محله سرجوب دولت‌آباد برخوار


ماه خرداد با رخدادهای متفاوت، از آغازین روزهای نهضت عظیم حضرت امام خمینی (ره) تا به امروز در حافظه ملت ایران ماندگار شده و در تاریخ پرتلاطم این سرزمین به ثبت رسیده است؛ خرداد سال 1368 آبستن اتفاقی شد که جان‌های میلیون‌ها دوستدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را متألم نمود.

حادثه‌ای که نه تنها مردم ایران بلکه نگاه آزادگان جهان را به خود معطوف کرد؛ رحلت مردی بزرگ از سلالۀ خوبان و پاکان عالم، بزرگ مردی که این انقلاب بی نام او در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، دست خدا بر روی زمین بود و هدیه‌ای آسمانی و ملکوتی برای خاکیان؛ صدای امام (ره) برای مردم ایران، صدایی باصلابت بود و پیام آزادی‌خواهی و استکبارستیزی‌اش نه تنها در گوشِ جان ملت ایران بلکه مسلمانان منطقه و استقلال‌طلبان جای‌جای گیتی پیچید و از این مرجع دینی، نماد راستین مبارزِ فی‌سبیل الله و از سیرۀ ایشان، الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر استیلای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی شرق و غرب بر مسلمانان و مظلومان جهان ساخت.

امام خمینی (ره) در طول عمر گران‌بهای خود همواره تمام توان و هستی خویش را برای تحقق‌ اسلام ناب محمدی (ص) به کار گرفت و در این مسیر رنج‌های فراوانی را تحمل نمود تا در لحظه عروج، سبکبال به دیدار یگانه معبودی رود که تمام عمرش را برای جلب رضای او سپری کرده بود و هرگز قامت بلندش جز در برابر او، در مقابل هیچ قدرتی خم نشد. روحِ خدا چه عارفانه «با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا» به وصال محبوب خویش رسید.

امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاودان و انوار وجود پربرکتش خاموش‌نشدنی‌است. یگانه مردی که با زلال اندیشه‌های ناب و هدایت‌های داهیانه، نهضت الهی‌اش را با بنیان گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رساند، به‌راستی که نام این بزرگ مرد تاریخ برای همیشه در قلب مسلمین و آزاداندیشان جهان ماندگار و یادش در خاطره‌ها جاودانه گشته است. 

۹۵/۰۳/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پرتال محله سرجوب دولت آباد برخوار