محله سرجوب دولت‌آباد برخوار

محله سرجوب دولت‌آباد برخوار


انتخابات 24 خرداد حماسه ملی ، بد اخلاقی محلی

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ب.ظ

بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

با توکل بر خداوند منان و با حضور چشم‌گیر و گسترده مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز جمعه 24 خرداد حماسه سیاسی دیگری خلق شد و این بار نیز تیری شد بر سینه بدخواهان و آتشی شد در دل دشمنان این مرز و بوم. حضور سبز مردم فرهیخته در پای صندوق‌های اخذ رأی بدون تردید نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب نمود و به آنان فهماند که ملت ایران هیچگاه سر به تعظیم و دل به تسلیم آنان نمی‌نهد و هیچگاه از فرمان رهبر خود سرپیچی نخواهد نمود و همواره رهنمودهای ارزشمند ایشان را سرلوحه رفتار و اعمال خود قرار خواهد داد و تا پای جان از ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی پاسداری خواهد نمود.

این پیروزی را خدمت مقام عظمای ولایت و نیز مردم روشن ضمیر و حماسه آفرین ایران تبریک عرض نموده و آرزومندیم اینک که دشمنان برای مقابله با ملت ایران دست به دست هم داده و متحد شده‌اند تا مقاومت و ایستادگی مردم ایران زمین را در هم بشکنند  مسئولین نیز بیش از هر زمان دیگر ، با همدلی و همراهی و دور از تعصبات جناحی و قومی و ... رئیس جمهور منتخب جناب آقای حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی را کمک نموده تا بر مشکلات فائق آمده و در راه اعتلای سرزمین عزیزمان بکوشند.

و اما چند کلمه در خصوص انتخابات شورای اسلامی دولت‌ آباد

بر خلاف حماسه سیاسی بزرگی که در سطح ملی برای انتخابات ریاست جمهوری رقم خورد متأسفانه در سطح محلی شاهد بداخلاقی ‌های فراوانی توسط برخی از نامزدهای شورای اسلامی در سطح شهر دولت آباد بودیم. خطاب به این افراد عرض می‌نمایم مگر شما مسلمان نیستید؟! مگر به اعتقادات و ارزش‌های اسلامی معتقد نیستید؟! جایی که از یک ذره ظلم و بی عدالتی و اجهاف نمی‌گذرند شما حضرات چه جوابی دارید؟! مگر عمل شما ظلم و تقلب نبود؟! شما چگونه خود را نماینده این شهر می‌دانید در صورتی که رأی شما توسط افراد غیر بومی و با تطمیع به صندوق‌های رأی انداخته شد. بنده این‌ها را نشنیده‌ام بلکه با چشم خود دیده‌ام و گرنه به خود اجازه نمی‌دادم اینگونه بیان نمایم. فقط  بدانید که شما در برابر مردم مسئولید و خداوند از آن نخواهد گذشت.

ولی آفرین به نامزدهای انقلابی ، خداشناس و با تقوایی که آلوده تقلب نشدند و با صداقت و درستی و راستی عمل نمودند. مطمئن باشید با رأی پاک ، پیروز میدان انتخابات شمایید. مهم این است که انسان در پیشگاه خداوند و وجدان خود شرمنده  و معذب نباشد.

۹۲/۰۳/۲۵

نظرات  (۱)

دوست عزیز

خدا را شاکریم که ایران ما زنده و پا برجاست اما مردم خوب ما کمی کم لطف احساسی

 

هستند و نمی توانند منصفانه تصمیم بگیرند به جا درست عمل کنند بهضی از آنان حاضرند

 

عابروی شخصی را ببرنند تا بتوانند به مقصدو هدف خود برسند و به خاطر منفعت شخصی از

 

کسی حمایت کنند.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پرتال محله سرجوب دولت آباد برخوار